2011. március 12., szombat

CHF hitel

Pár éve úgy éreztem, hogy megtehettem hogy veszek egy autót és egy lakást is hitelre. Mivel CHF alapú volt mindenhol hirdetve, kezdeményekkel teletűzdelve, a forinthitel kamata az égbe emelve, ezért a CHF hitel választottam. Természetesen leellenőriztem, hogy az utolsó 10 évben, hogy mozgott a CHF-HUF árfolyam és úgy éreztem, hogy ez belefér. És azóta 1,5millió hiteltársam sorsát élem. Tudom fizetni most is, nem vagyok munkanélküli, és nem száraz kenyéren élek. Csak nagyon becsapva érzem magam. Vállaltam egy hitelt, ahol megadták a THM-et, 6%-ot. Már 50%-ban fizetek többet, a hitelállomány már messze túl van a fedezet értékén. Kérdem én a THM akkor mennyi? A válasz egyszerű végtelen. Ha a CHF még jobban elszáll, akkor a THM bármennyi. De akkor miért mondta a bank, hogy 6%. Meddig érvénye ez? Egy év , egy hónap? Nem 1 perc sem. Már a pénz készhez vétele utáni pillanatra sem volt érvényes. Tehát akkor mit is állított a bank?
És még sok ezer kérdést meg kellene beszélnünk. Akinek elege van már a bankokból, csatlakozzon a bloghoz.
Álljunk össze egy csoportba, és adjunk tanácsot a kormánynak, hogy nem lehet megcsinálni mindent velünk, mert Ők ezt jogszerűnek tartják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése